Basisprogramma

De basis van Facts wordt gevormd door vijf onderdelen die altijd bij elke toepassing horen. Als bijvoorbeeld VSR KMS wordt
gebruikt zijn de volgende vijf onderdelen altijd aanwezig.

  1. Contacten
    Dit is een eenvoudig adresbeheersysteem. Het bevat alle organisaties, locaties en personen en de onderlinge relaties daarvan.
  2. Personeel
    Vanuit de lijst van personen kan hier een lijst van schoonmaakmedewerkers en controleurs worden samengesteld.
  3. Gebouw
    Bevat een lijst van alle ruimten van de gebouwen van één organisatie. Ruimtestaten kunnen worden geïmporteerd vanuit Excel.
  4. Project
    Als de ruimten van een gebouw zijn ingelezen kunnen er ruimten zijn die niet van belang zijn voor een DKS: technische ruimten, opslag etc. In Project worden enkel die ruimten geselecteerd die worden schoongemaakt.
  5. Instellingen
    Rondom het functioneren van Facts zijn allerlei zaken in te stellen. Ook lijsten van elementen, werkprogramma’s etc. zijn hier te vinden.

Wijzigingen

Een wijziging van een gegeven is meteen beschikbaar in alle gekoppelde programma’s.

Terug